C++OOP

តម្លៃ៖ 70$
សិក្សារយៈពេល ៖ 60-65 ម៉ោង
ច័ន្ទ - សុក្រ ៖ 1ខែ24ថ្ងៃ - 1ខែ29ថ្ងៃ (សិក្សា១ម៉ោងកន្លះក្នុងមួយថ្ងៃ)
សៅរ៍ - អាទិត្យ ៖ 3ខែ21ថ្ងៃ - 4ខែ0ថ្ងៃ (សិក្សា២ម៉ោងក្នុងមួយថ្ងៃ)


♦ គោល​បំណង​ជាចម្បងនៃមុខវិជ្ផា C++OOP គឺចង់​ឲ្យ​អ្នក​សិក្សា​អាចចេះ​បង្កើត និង​ប្រើ​ប្រាស់ OOPS ឲ្យ​បានត្រឹមត្រូវ និងមានភាពច្បាស់លាស់​ទៅតាម​កាលៈទេសៈ ។ ជា​ពិសេស ក្រោយពីរៀនចប់ អាច​ឲ្យ​អ្នក​ទាំងអស់​គ្នា​មាន​ចំណេះដឹង​ផ្នែក OOP ពេញលេញ​ដែល​ជាភាព​ងាយស្រួល​ក្នុង​ការបន្តទៅរៀនភាសា ផ្សេងៗ​ទៀត​ដូចជា Java, C#, Kotlin, Android, iOS ...ជាដើម 

♦ ជា​ពិសេស​អ្នក​សិក្សា​នឹងមាន​លទ្ធភាព​ងាយមើលយល់ និងការ​សរសេរ​កូដ​សម្រាប់​កម្មវិធី​ធំៗ និងអាច​ប្រើ​ប្រាស់​កូដរបស់ខ្លួនបាន​ច្រើន​ដង សម្រាប់​សំណង់​កម្មវិធី​ផ្សេងៗ​គ្នា ងាយ

​ក្នុង​ការចែកចាយ ឬ​លក់កូដរបស់ខ្លួន​ទៅកាន់ Developers ដទៃ​ទៀត ។ អ្នក​សិក្សា​ត្រូវដឹងថាស្ទើរគ្រប់​កម្មវិធី​ធំៗ​ដែល​បង្កើត​ឡើងដោយភាសាផ្សេងៗ គឺសុទ្ឋតែមានការ​ចូលរួម​ពីការ​ប្រើ​ប្រាស់ C++OOP នៅ​ក្នុង​ភាសានោះ ។

1.  ​សេចក្តី​ផ្តើមនៃ OOP C++
• រម្លឹក​ឡើងវិញ​នូវ Datatype
• រម្លឹក​ឡើងវិញ​នូវ ប្រភេទ Variable
• រម្លឹក​ឡើងវិញ​នូវ Function Prototype
• រម្លឹក​ឡើងវិញ​នូវ Function Overloading
• រម្លឹក​ឡើងវិញ​នូវ Inline Function
• រម្លឹក​ឡើងវិញ​នូវ ប្រភេទ Parameters និង Arguments
• រម្លឹក​ឡើងវិញ​នូវ Structure
• រម្លឹក​ឡើងវិញ​នូវ POP និង OOP Paradigm
• រម្លឹក​ឡើងវិញ​នូវ Pros and Cons នៃ POP និង OOP Paradigm
• រម្លឹក​ឡើងវិញជាសង្ខេបពី​សេចក្តី​ផ្តើមនៃ OOP C++
2.  Classes and Objects
• ស្វែងយល់ពី​និយម​ន័យនៃ Class និង Object
• ស្វែងយល់ពី Member of a Class
• ស្វែងយល់ពីពាក្យបច្ចេកទេសនៅ​ក្នុង Class
• ស្វែងយល់ពីការ​បង្កើត Class និង Object
• ស្វែងយល់ពីការ​ទាញយក Data Members មក​ប្រើ​
• ស្វែងយល់ពីការ​បង្កើត Member Functions
• ស្វែងយល់ពី​ប្រភេទ Member Functions
• ស្វែងយល់ពី Constructor និង Destructor
• ស្វែងយល់ពីការ​ប្រើ​ប្រាស់ Keyword This Pointer
• ស្វែងយល់ពី Friend Function និង Friend Class
• ស្វែងយល់ពី Static Member of a Class
• ស្វែងយល់ពី Array Objects
• ស្វែងយល់ពី Dynamic Memory Allocation
• ស្វែងយល់ពីការ​ចម្លង Object ចេញពី Object មួយផ្សេង ទៀត​ដែល​មាន Class ដូច​គ្នា​
• ស្វែងយល់ថាតើ Copy constructor អនុវត្ត​នៅពេល​ណា?
• ស្វែងយល់ពីការ​ប្រើ​ប្រាស់ Move Constructor និង Move Assignment Operator
• ស្វែងយល់ពីការ​ការពារ​ពីការថត​ចម្លង ឬ​ភាពស្ទួន Object របស់ Class
• ស្វែងយល់ពីការ​បង្កើត Class ដែល Object របស់វាមិនស្ថិតនៅ​ក្នុង Stack
• ស្វែងយល់ពី Converting Constructor
• ស្វែងយល់ពីការ​ប្រើ​ប្រាស់ Singleton Class
• ស្វែងយល់ពីការ​ប្រើ​ប្រាស់ Nested Class
• ស្វែងយល់ពីការ​ប្រើ​ប្រាស់ Aggregate Class
3.  Abstraction and Encapsulation
• ស្វែងយល់ពី​និយម​ន័យនៃ Abstraction និង Encapsulation
• ស្វែងយល់ពីភាពខុស​គ្នា​រវាង Abstraction និង Encapsulation
• ស្វែងយល់ពីគុណសម្បត្តិ និងគុណវិបត្តិនៃ Abstraction
• ស្វែងយល់ពីគុណសម្បត្តិ និងគុណវិបត្តិនៃ Encapsulation
• ស្វែងយល់ពី Role នៃ Encapsulation
• ស្វែងយល់ពីភាពទាក់ទង​គ្នា​នៃ Abstraction និង Encapsulation
4.  Inheritance
• ស្វែងយល់ពី​និយម​ន័យនៃ Inheritance
• ស្វែងយល់ពីគុណសម្បត្តិ និងគុណវិបត្តិនៃ Inheritance
• ស្វែងយល់ពីការ​បង្កើត Derived Class និង Base Class
• ស្វែងយល់ពី Mode of Inheritance
• ស្វែងយល់ពី Type of Inheritance
• ស្វែងយល់ពី Diamond Problem
• ស្វែងយល់ពីការឆែកមើល​ទំហំ Memory ដែល Class ត្រូវការ
5.  Polymorphism
• ស្វែងយល់ពី​និយម​ន័យនៃ Polymorphism
• ស្វែងយល់ពីគុណសម្បត្តិ និងគុណវិបត្តិនៃ Polymorphism
• ស្វែងយល់ពី​ប្រភេទ​នៃ Polymorphism
• ស្វែងយល់ពី Overloading Function និង Operator
• ស្វែងយល់ពី Overriding Function និង Virtual Function
• ស្វែងយល់ពី Virtual Destructor
6.  Abstract Class and Interface
• ស្វែងយល់ពី​និយម​ន័យនៃ Abstract Class និង Interface
• ស្វែងយល់ពី Pure Virtual Function
• ស្វែងយល់ពីភាពចាំបាច់នៃ Abstract Class និង Interface
• ស្វែងយល់ពីការ​បង្កើត Abstract Class និង Interface
• ស្វែងយល់ពីការ​ប្រើ​ប្រាស់ Abstract Class ជាមួយគោលការណ៍ Inheritance and Polymorphism
7.  Namespaces and Libraries
• ស្វែងយល់ពី​និយម​ន័យនៃ Namespaces
• ស្វែងយល់ពី​លក្ខណៈ​ទូទៅ​របស់ Namespace នៅ​ក្នុង C++
• ស្វែងយល់ពីការ​បង្កើត និង​ប្រើ​ប្រាស់ Namespace នៅ​ក្នុង C++
• ស្វែងយល់ពី​និយម​ន័យនៃ Libraries
• ស្វែងយល់ពី​ប្រភេទ នៃ Libraries
• ស្វែងយល់ពីភាពខុស​គ្នា​រវាង Static និង Dynamic Libraries
• ស្វែងយល់ពីការ​បង្កើត និង​ប្រើ​ប្រាស់ Static Libraries
• ស្វែងយល់ពីការ​បង្កើត និង​ប្រើ​ប្រាស់ Dynamic Libraries